#26 Skrevet Oktober 5, 2004 Sorry, var nok litt for rask der ja: flau : Det tredje alternativet var multi-color.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 5, 2004 ett annet alternativ er ett progam kalt Spline som bygger opp pixlene på ny ved forstørring... utrolig nyttig program! ser ikke så hakkete ut som ved forstørring i photoshop. skal du lage plakat så går du til ett skilt og dekor firma og "plotter" det på en stor skriver... koster ca 500kr for en 50x70 plakat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 5, 2004 Hmmm, er vel et brudd på copyrightloven ja... (tør knapt nevne copyright etter en tidligere episode her på forumet ) Har sjøl lagt ut bildet på nettet, men likevel... Merkelig side denne rasturbator, virker ikke som bildene blir brukt kommersielt. Mer en guide til hvordan man kan få frem denne store rastereffekten av et lite bilde. Blir liksom no' annet når komplette scannede bladreportasjer legges ut på nett i fullt leselig størrelse, og når private bilder plutselig dukker opp i en produktannonse, som Mattis opplevde. Kuul effekt! Litt moro å se ett av mine mest klassiske bilder i denne versjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn ...når private bilder plutselig dukker opp i en produktannonse, som Mattis opplevde. Kva slags bilde og kva produkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Kva slags bilde og kva produkt? Denne annonsen sto i PVW Mag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 5, 2004 Hva skjedde med den saken da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Hva skjedde med den saken da? De fjernet bildet av bilen hans etter å ha mailet litt frem og tilbake mellom Mattis og firmaet. (Dette kan sikkert Mattis skriver mer om hvis han ønsker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 6, 2004 Saken mellom meg og R&A design ble løst ved at firmaet beklaget, og la inn webadressen min på alle bildene av bilen min. De hadde nemlig brukt flere på sine hjemmesider. Ser ut som de har fjernet bildene helt nå. Dette var vel et års tid siden elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 6, 2004 Opprinnelig postet av Stein Ove Prestmo Denne annonsen sto i PVW Mag. Gjorde mattis noe m dette da? UPS. leste ikke denne siden sa jeg fikk svaret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 6, 2004 Jeg kunne vel brukt tid på å forfølge rasturbator Men tid er penger (når man jobber selvstendig) og sånn sett ville nok dette blitt et tapsprosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 13, 2007 Tar opp denne tråden igjen... Søkefunksjonen er ein fin ting... Lagde meg eit bilde i Rasterbator i dag. Motivet er tatt frå yndlingsfilmen Boondock Saints 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...