#1 Skrevet April 25, 2008 Noen av derer der ute med ETKA som kan hjelpe med noen delenummer på dysepakninger til en 1.8 DZ motor (K-jetronic)?? Motor i fra Audi 80 GTE 85-86 mod. Sitter en kraftig O-ring øverst på dysa, også sitter det ei slags metallkappe med en tynn O-ring nederst på dysa. Den nederste pakninger hadde de visst hos møller, men fikk ikke opp noe på den øverste.. Noen som kan hjelpe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2008 Er dette til noe hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2008 Den kraftige o-ringen er 034 133 557 E. Rart de ikke fant denne...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2008 Den kraftige o-ringen er 034 133 557 E. Rart de ikke fant denne...? Ja, egentlig... men er vel ikke så intersserte i gamle biler og når det ikke står på skjermen, så står det ikke der.... Det delenummeret fant jeg faktisk igjen i noen gamle notiser, og da er den lik som på gammal 1.6 gti! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2008 Er dette til noe hjelp? Ble litt usikker, ser det står øvre og nedre del. Er ikke den plasthylsa som er skrudd i toppen det vel? Tror jeg ska kikke litt på dimensjonene på de O-ringene som sitter der først, ble ikke helt enig med meg sjøl om de som stod der! Skulle hatt ETKA sjøl.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2008 Er ikke noe å lure på dersom det er de feite o-ringene du skal ha, så er det nummeret jeg ga deg. Jeg jobber der man har "lovlig" ETKA;) Og ja, de er like på nesten alle K-jet motorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2008 De største O-ringene er greit, men er litt usikker på den metall "kappa" med en liten tynn O-ring, som sitter nederst på dysa! Bra at noen i systemet kan detta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2008 Da har jeg fått rota meg til å ta et bilde av dysa! Den øvre O-ringen er grei, men den nedre blanke "hetta" med O-ring lurer jeg på delenr. på?? Suger bigtime i bildebehandling, men håper det funker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2008 bump!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2008 Kan sjekke i morgen hvis jeg husker det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...