#1 Skrevet April 25, 2008 Noen som har 18" felger å selge? Er åpen for forslag. Boltsirkel må være 5x112 og ET rundt 35. Hadde ikke tenkt å gi mer enn 7-8000, men får se hvor godt jeg eventuelt liker felgene du selger. -Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2008 Du får jo kjøpt nye felger med dekk til 7-8000 da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2008 Ja, men det blir isåfall RS4-II evt RS6 og det har jeg ikke så veldig lyst på.. Har snakket med dekkspectrum, og de kan lakkere rs4-II i gunmetal som forsåvidt er interessant, men hadde håpet på å finne noe brukt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2008 Ingen som vet om noen greie felger med dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2008 stikk en tur på Mann-messen i Nidarøhallen, der er det litt tilbudsgreier nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2008 Er den messa i helga? Er på jobb nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2008 ja, den var ferdi på søndagsettermiddag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2008 har masse i den prisklassen på hanebo og sortvik da,nytt. finnes mere enn bare rs felger i prisklassen der da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2008 Har 4 stk 18" oz superleggera 5x112 et 35 strøkne felger kan selge de med nye dekk for 8000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2008 PM er sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2008 Du er jammen ikke lett å få tak i Reidar, var ingen av de tre nummerene jeg fant på deg som hadde en stemme i andre enden : klø :får vel bumpe denne litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2008 Noen som vet om en fornuftig måte å få kontakt med Reidar på? Vårmønstringa er i morra og jeg vil ha på noe anna enn 16" piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...