Sør-Trøndelag: 18" felger kjøpes asap

Anbefalte innlegg

Noen som har 18" felger å selge? Er åpen for forslag. Boltsirkel må være 5x112 og ET rundt 35.

Hadde ikke tenkt å gi mer enn 7-8000, men får se hvor godt jeg eventuelt liker felgene du selger.

 

-Christoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får jo kjøpt nye felger med dekk til 7-8000 da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det blir isåfall RS4-II evt RS6 og det har jeg ikke så veldig lyst på.. Har snakket med dekkspectrum, og de kan lakkere rs4-II i gunmetal som forsåvidt er interessant, men hadde håpet på å finne noe brukt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om noen greie felger med dekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stikk en tur på Mann-messen i Nidarøhallen, der er det litt tilbudsgreier nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den messa i helga? Er på jobb nå :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, den var ferdi på søndagsettermiddag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har masse i den prisklassen på hanebo og sortvik da,nytt. finnes mere enn bare rs felger i prisklassen der da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 stk 18" oz superleggera 5x112 et 35 strøkne felger kan selge de med nye dekk for 8000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er jammen ikke lett å få tak i Reidar, var ingen av de tre nummerene jeg fant på deg som hadde en stemme i andre enden : klø :får vel bumpe denne litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om en fornuftig måte å få kontakt med Reidar på? Vårmønstringa er i morra og jeg vil ha på noe anna enn 16" piggfritt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.