#1 Skrevet April 25, 2008 Da har de dukka opp her Skal dere ha får dere si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2008 Ja takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2008 ja takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2008 må vel si ja da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2008 Gjerne det om du har igjen av de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2008 Har ikke gitt vekk ett eneste ett enda. Treffer jo ikke på folk for tiden =) Kan jo dele ut litt på neste lokallagsmøte feks? Eventuelt kan jeg vel spandere porto om noen trenger det tilsendt. Åpen for forslag med tanke på hvordan de skal deles ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2008 Er vel Bilens dag neste helg? Ta med noen da, så kan det jo hende noen av oss utenbys dukker opp der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2008 Sender med Bjørn Even en hel haug jeg. (jeg kommer desverre ikke, skal til oslo i klubb møte) Beklager at posten din ble endret. Kom borti feil knapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2008 Bjørn Even får flere merker i dag, både jubileum og vanlige klubb merker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2008 Åssen ser dem ut de jubileumsmerkene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 7, 2008 Ja takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...