#1 Skrevet April 25, 2008 skal kjøpe meg en resirk ventil. ser forge har 4 forskjellige valg på fjærer. hvilken fjær burde jeg velge til min S4 med chip, eksos og åpent filter. takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2008 står på turbofun sine sider, tror det er den gule til chippet bil, kommer ann på trykket ditt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2008 ok skal gløtte litt inne på den siden.. takk for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2008 Jeg bruker den gule fjæra på chippa s2, monterte det i forrigårs og det funker gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2008 okei.. da blir det en gul på meg også .. hva kjører du på ladetrøkk? har du stramere wg fjær? eller boost controller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...