#1 Skrevet April 25, 2008 Noen her som har koblet xenon i grøftelys hvor man må skru av lokket på selve lampa? Hvordan gjør dere det, ledningene har jo ingen hull i lokket til å dra disse igjennom.. Noen som har gjort noe med dette før ? Hvordan er det å borre et hull i lokket i forhold til kondens etc? Jeg ser ingen annen mulighet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2008 Jeg har ikke de samme grøftelysene som på S3,men jeg borret hull i mine deksler og tok kabler igjennom med gummiproppene på. Er fint og tett hos meg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2008 Jeg boret også hull, i forgårs faktisk, og brukte gummiproppen. Slik det ser ut er det tett hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2008 Gikk for den varianten nå i kveld jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...