#1 Skrevet April 25, 2008 NG'en er gåen så da blir det 7A motor med hiddensprut. Tenker på om det er noe å tenke på med svinghjul, clutch e.l.? Eller er det samme greia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2008 NG'en er gåen så da blir det 7A motor med hiddensprut. Tenker på om det er noe å tenke på med svinghjul, clutch e.l.? Eller er det samme greia? 7A med hiddensprut: klø : Blir dyrt for lite ekstra effekt. Skal man først bytte er vel en turbovariant et bedre alternativ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2008 Har selvfølgelig planer om det etterhvert, må bare ha bilen opp å gå nå som det går mot sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2008 Bruker du 7A Clutch og Svinghjul så går vel dette fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2008 Må bytte ledningsnett, og om det er noenlunde likt på B3 og B4 tviler jeg på, det er mye annet som er forskjellig også.. Tror jeg heller hadde fikset de småtingene som er gåent på NG-motoren, for det er sikkert ikke mye.. De motorene blir jo "aldri" utslitt, men vakuumlekkasjer og dill med KE3-Jetronic er jo en gjenganger, det funker jo "aldri" som det skal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2008 NGen regner jeg som død. Les hele første innlegg:) var rent mekanisk jeg var ute etter.. Bruker du 7A Clutch og Svinghjul så går vel dette fint Så clutch og svinghjul er ulikt, da skulle vel den saken være grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2008 Ut i fra de sammenligningene jeg gjorde med KV clutch , så er 7A litt større dim på lamellen, 7A noe lik 3B clutch i størrelse Så vil tro 7A er litt sterkere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2008 7A har 240 mm clutch, NG har 228 mm om jeg ikke husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2008 har en nesten ubrukt 7a lamell til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2008 tror alt står på 7a motoren så da skal det jo gå greit. har en nesten ubrukt 7a lamell til salgs. pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2008 500+frakt,kan sende deg bilde iløpet av uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2008 ok, skal først se hvordan den som står på er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...