#1 Skrevet April 25, 2008 hei har akkurat kjøpt meg stab stag bak til golfen og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med montering? har ikke ett ordentlig sted å stå å gjøre dette og mangler ritkig verktøy. send meg en pm hvis du kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2008 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2008 ingen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2008 Hvordan er det dette festes i grunn? Ligger det helt inntil seteryggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2008 alt gjøres under bilen, er "bare" 6 skruer jeg vet om, men trenger litt spesialt verktøy (noe lignende torx skruer) og mulighet for å få bilen litt opp fra bakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2008 bump i bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2008 er dette jeg trenger hjelp til: http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=7640 betaler selvfølgelig noen kroner for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2008 Jeg har dette sette... tror det jeg har passer i allefall. hvor i oslo er du da? Har bukker og jekk også så det burde ikke være noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2008 bor ved bjerke, så det er relativt sentralt Jeg har dette sette... tror det jeg har passer i allefall. hvor i oslo er du da? Har bukker og jekk også så det burde ikke være noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2008 Jeg har faktisk ikke sett denne tråden før nå, men har verksted på Rud utenfor Sandvika med løftebukk etc. Du for sende en pm vis det er av interesse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2008 endelig er staget på bilen og første intrykket er utolig bra. for de som er interresert skal jeg komme tilbake med litt mer info når jeg har fått noen flere mil på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2008 Dette høres bra ut Morten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2008 har no vært en tur ute på gamle mosseveien, men det bel ikke så veldig ivrig kjøring siden det er mye folk ute på denne tiden. Alt virker mye tightere og føles som bilen holder seg bedre på veien enn før, har ikke kjørt i nærheten av noen grenser for at den skal slippe så det er vanskelig å si hvordan dette er med tanke på f.eks. banekjøring. Får meg nok noen milen elene i bilen i løpet av morgendagen og da er det enklere å "teste" ut hvordan det er med litt mer aktiv kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2008 Ser frem til tilbakemelding! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 26, 2008 etter noen flere mil sitter jeg med følelsen av at bilen er mye mer stabil i svinger, kan holde høyere fart inn i sving, ogfår bedre feste ut av sving. Virker som bilen understyrer mye mindre. bilen virker også bedre, fastere, når jeg kjører på dårlig vei som f.eks brostein, trikkeskinnero.l. NB! dette er ingen vitenskapelig test kun mine egne følelser når jeg kjører bilen, men føler dette er en oppgradering som absolutt er på høyde med senk, om ikke over når det gjelder kjøre egenskaper. så hvis noen er i tenkeboksen på å kjøpe så er det ikke noe å vente på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...