Oslo: hjelp til motering av stab stag bak på golv v- Montert

Anbefalte innlegg

hei

har akkurat kjøpt meg stab stag bak til golfen og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med montering?

har ikke ett ordentlig sted å stå å gjøre dette og mangler ritkig verktøy.

send meg en pm hvis du kan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det dette festes i grunn? Ligger det helt inntil seteryggen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt gjøres under bilen, er "bare" 6 skruer jeg vet om, men trenger litt spesialt verktøy (noe lignende torx skruer) og mulighet for å få bilen litt opp fra bakken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump i bump

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dette sette... tror det jeg har passer i allefall. hvor i oslo er du da?

Har bukker og jekk også så det burde ikke være noe problem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor ved bjerke, så det er relativt sentralt

Jeg har dette sette... tror det jeg har passer i allefall. hvor i oslo er du da?

Har bukker og jekk også så det burde ikke være noe problem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke sett denne tråden før nå, men har verksted på Rud utenfor Sandvika med løftebukk etc. Du for sende en pm vis det er av interesse..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

endelig er staget på bilen og første intrykket er utolig bra.:)

for de som er interresert skal jeg komme tilbake med litt mer info når jeg har fått noen flere mil på veien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut Morten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har no vært en tur ute på gamle mosseveien, men det bel ikke så veldig ivrig kjøring siden det er mye folk ute på denne tiden. Alt virker mye tightere og føles som bilen holder seg bedre på veien enn før, har ikke kjørt i nærheten av noen grenser for at den skal slippe så det er vanskelig å si hvordan dette er med tanke på f.eks. banekjøring.

Får meg nok noen milen elene i bilen i løpet av morgendagen og da er det enklere å "teste" ut hvordan det er med litt mer aktiv kjøring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser frem til tilbakemelding!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter noen flere mil sitter jeg med følelsen av at bilen er mye mer stabil i svinger, kan holde høyere fart inn i sving, ogfår bedre feste ut av sving. Virker som bilen understyrer mye mindre.

bilen virker også bedre, fastere, når jeg kjører på dårlig vei som f.eks brostein, trikkeskinnero.l.

NB! dette er ingen vitenskapelig test kun mine egne følelser når jeg kjører bilen, men føler dette er en oppgradering som absolutt er på høyde med senk, om ikke over når det gjelder kjøre egenskaper.

så hvis noen er i tenkeboksen på å kjøpe så er det ikke noe å vente på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.