#1 Skrevet April 25, 2008 har nettopp satt i en 6-trinns kasse fra en 99' s4 biturbo på min s2. rotet fram slangene til oljekjøler på girkassen, og tenkte i samme sleng å se om jeg fant oljekjøleren. fant plassen der slangene skulle kobles til, og da til min store forundring var dette på høyre side av radiatoren: klø : er kjøleren inni denne tanken på radiatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2008 har nettopp satt i en 6-trinns kasse fra en 99' s4 biturbo på min s2.rotet fram slangene til oljekjøler på girkassen, og tenkte i samme sleng å se om jeg fant oljekjøleren. fant plassen der slangene skulle kobles til, og da til min store forundring var dette på høyre side av radiatoren: klø : er kjøleren inni denne tanken på radiatoren? skulle da mene at oljekjøleren ligger i kassa... gjør hvertfall det på min: klø : ikke det at jeg har biturbo altså, men jeg har da oljekjølt gearkasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2008 Tror den er integrert i radiatoren slik den er på S6+. Får skaffe deg en egen seperat kjøler til kassen. OT. Er det en pumpe eller en slags skovel som sirkulerer oljen i disse kassene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2008 Tror den er integrert i radiatoren slik den er på S6+. Får skaffe deg en egen seperat kjøler til kassen. OT. Er det en pumpe eller en slags skovel som sirkulerer oljen i disse kassene? ja. kan ikke skjønne noe annet. ja, er en pumpe/skovel på passasjerside i denne kassen (DSY) denne går når kassen går rundt. da kommer det olje ut fra denne. og retur bak på kassen. ja, blir nok nødt til å skaffe meg en separat kjøler ja. takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...