hvor får jeg taki dobbel krom stuss for orginal eksos til min A4 TDI ??

Anbefalte innlegg

hvor får jeg taki dobbel krom stuss for orginal eksos til min A4 TDI ??

 

har sett andre som har krom stuss(er) som er satt utenpå de orginale enderørene til tdi.

hvor man ikke har modifisert enderørene noe, hull i nedkant av krom stussene siden enderørene vender nedover...

 

ser sikkert lurt ut når eksosen ikke kommer ut av enden på krom stussene, men whatever :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...hull i nedkant av krom stussene siden enderørene vender nedover...

 

ser sikkert lurt ut når eksosen ikke kommer ut av enden på krom stussene, men whatever :o

 

Er da ikke verre enn å kappe de et par cm fra lyddemperen, og sette på. Du kan seriøst ikke vurdere nye tuter med hull i bunn, slik eksosen kommer ut under stussene???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei sånn egentlig har jeg ikke lyst å vurdere det :P

 

bare jeg som så en annen A4 som hadde det :P

 

men er jo like lekende lett og sage og sette på...

Hadde liksom gjort seg med en krom stuss, uten å bytte hele dritten når jeg ikke har behov for å bytte :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lek med vinkelkutteren, og sett på noen som har en bolt på undersiden som går gjennom, så setter du de fast i de gamle hvis du vil ha et veldig lettvint arbeid. Stusser får du på tema f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra til svendes eksos dem dem sveiser det på for deg=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja alt er så enkelt å dra innom biltema, svendsen osv når man bor i nord :P

Her må man nok stå for tingene selv og handle på nett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, kjenner meg så utrolig godt igjen der Erik ;) Bodd på leknes helt fram til nå for 6 mnd siden. Alt er en smule enklere nå når jeg har flyttet til Trondheim :)

 

Men litt on topic her, jeg har sett et kit som man bare skrur rett på endene til eksosen, for å få fram to kromme tupper.. :) Skal hive inn en link om jeg finner den igjen. Husker bare at det var dyrt.. 4-500 kr. pr stk eller no.. :)

 

Skal personlig stikke innom svendsen å høre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.