#26 Skrevet April 26, 2008 more... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 26, 2008 more... Nei faen.. hehe: haha : Vart je linselus sjøl å jo.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 26, 2008 Nei faen.. hehe: haha :Vart je linselus sjøl å jo.. hehe YESS! Tok igjen der... men jaggu sneik jeg meg inn her også... Så da står vi likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 26, 2008 YESS! Tok igjen der... men jaggu sneik jeg meg inn her også... Så da står vi likt. Ja sjå dær ja:p Hehe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 26, 2008 Noen som så når Mohagen Bil A3'n kom? Han sa han var på Beito å stod på ski i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 26, 2008 Den A3'n er ikke solgt til noen, den hører Mohagen BIL til, han som skulle ha den angret. Hadde alltid hatt Bmw så skulle ha det igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 26, 2008 Den A3'n er ikke solgt til noen, den hører Mohagen BIL til, han som skulle ha den angret. Hadde alltid hatt Bmw så skulle ha det igjen. Riktig.. Han snakka om kvitte seg med den igjen Han har vel aldri hatt en bil lengre enn 2 mnd'er Bytta vel tilbake til X5'n sin da.. Men men. MYE fete biler der oppe da! Så knall ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 26, 2008 Noen som så når Mohagen Bil A3'n kom? Han sa han var på Beito å stod på ski i dag Den knall grønne A3`n sto på Mekonomen da jeg annkom ca 10:30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 26, 2008 Mye bra bilder her! Skulle så absolutt vært der men måtte levere fra meg bobla idag. Kommer sterkere tilbake neste helg. KEEP the pics coming! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 26, 2008 Den knall grønne A3`n sto på Mekonomen da jeg annkom ca 10:30. Riktig riktig.. Bytta vel tilbake til X5'n på vei til Beito.. haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 26, 2008 Noen som har bilde rett bakfa av den røde riegergolfen? Hvilken eksos er det han har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 26, 2008 har ett som kommer straks . tror du ser dt litt bedre der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 26, 2008 Her er mine amatør bilder:) Bommet litt med lyset så 90 % av bildene ble ikke til å se på.. resten ble vel med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 26, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 26, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 26, 2008 Noen til fra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 26, 2008 Fikk tatt noen bilder idag jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 26, 2008 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 26, 2008 Flere bilder fra dagens treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 26, 2008 Er ikke slutt enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 26, 2008 Siste fra meg fra utstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 26, 2008 Er ikke slutt enda;) hahah ser ut som dekket mitt holder på å dette av, skal på forstillingskontroll til uka: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 26, 2008 Ser ut som et knall bra treff dette.. Jeg hadde planlagt turen men felgene mine kom ikke i tide.. så får håpe jeg får de innen neste helg. de kom vel med danskebåten i dag: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 26, 2008 Her er reportasjen fra lokalavisen: reportasjen her er bildene Så får vi se om det er flere som reagerer på reporterens kommentarer til bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 26, 2008 Så får vi se om det er flere som reagerer på reporterens kommentarer til bildene. Djizzez: " HVIT FELG: Denne Audi CoupÈ Quatro fra 1989 hadde hvite felger. Foto: Åse Toril Holten " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...