#51 Skrevet April 26, 2008 Hu dama der lira ikke av seg mye vettugt. Måtte trekke litt på smilebåndet gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 26, 2008 Visste ikke det var noe som het VW-Audi Club Hadeland jeg Bilder av den røde Polo med doble gassere, og så klarer hun å skrive det er en Golf?! Og bildet av Marius sin Jetta står det at det en Golf.. Lurer på om det kun var Golf'er der i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 26, 2008 Nesten litt typisk journalister... får en til å begynne å lure på om resten av nyhetene blir like "grundig" skrevet... Uansett en flott dag, og mye fint å se på! Kudos til Hadeland lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 26, 2008 Her kommer noen bidrag fra meg. Var ikke på plass før 10min før premieutdelingen startet så utvalget er noe begrenset: Lite oversiktsbilde: "Sleepy eyes" Min favoritt for dagen, og helt klart en inspirasjonsskilde for lille Barock! Prate bil! No comment... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 26, 2008 Flere... På hjemveien, mk3 VR6T, mk2VR6, mk2VR6, mk3VR6T... Takk til Hadeland lokallag for perfekte wienerpølser og ellers et knall treff med maks oppmøte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 27, 2008 Jurnalister skriver mye spesielet, men glad dem gidder og bry seg jeg Artig med reportasje, ikke så mange av dem "vanglige" lokalavis leserene som tenker over froskjellen alikevell Perfekte Wiener ja Gry, det var nok det rette ordet, fikk noen "skræva"wiener også. Hadde litt problemer med strømmen på kokern gitt, men den er ikke rutinert enda så ser problemet. Mye artige bilder og se her da Høydehuset mit er på plass også jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 27, 2008 MR. SCHMIDT: Rød VW Golf med gule lykter. Der så kunne det faktisk ikke blitt mer riktig:o Får riktignok en god latter av kommentarene hennes, men det skal ikke en entusiast til for å se at dama egentlig har tilnærmet null peiling. Mye bra bilder her. Ellers må jeg takke for et bra treff, og to gratis wienerpølser og brus;) Btw, dagens høydepunkt for meg var når den svarte Lamborghini Countachen kom forbi i full fres på 4ern:D Fyttiheite, der snakker man lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 27, 2008 Btw, dagens høydepunkt for meg var når den svarte Lamborghini Countachen kom forbi i full fres på 4ern:D Fyttiheite, der snakker man lyd! Den holder vel til noen hundre meter unna treffstedet egentlig. Er noen skjulte perler rundt her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 27, 2008 Haha, måtte le av de kommentarene altså.. Jaja Kjempebra treff da!, bare synd kolonen ble litt krøllete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 27, 2008 Bra treff nok en gang. Mye folk/biler og heldig med været. Her er noen av mine bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 27, 2008 Noen fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 27, 2008 Enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 27, 2008 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 27, 2008 Mere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 27, 2008 Har enda mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 27, 2008 Ja....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 27, 2008 Noen til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 27, 2008 Og til slutt et som skulle bli kult av einseren til Øimoen. Er ikke lett å kjøre, svinge og fotografere samtidig...he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 27, 2008 På rad og rekke: Rustholken: Pent "lajna" opp: Threesome: Neste rad med biler: Touran forelsket som jeg er, hang jeg meg litt opp i denne: Titter oppi motoren: Pizzabilen til Roger, med hevese.. nei, mener senkesett: Hadde aldri tatt denne for å være turbil, men ser jo på taket på'n at det er det: Ørjan sin kjerre: Mer kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 27, 2008 Inge sin A4 med junior i: Anders gnikker gummi: Tøff TT: Inge demonstrerer hvordan man setter på jubileumsklistremerke: Folk og fe: Gutta boys: Einser: Klubbvogna: "Hvordan skrudde jeg på detta igjen da.." Pølsekø: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 27, 2008 Og til slutt sjäfen i Fagerhøyveien: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 27, 2008 Titter oppi motoren: Linselus der ja:p: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 27, 2008 hehe Motoren miiiiin V5 for alle penga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 27, 2008 Den lusa er stOOOr....... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 27, 2008 Ble litt mye lys på de første bildene mine men slenger ut siste rest også! folk har tatt mye fine bilder as, artig å se igjenn;) spesielt de siste her: p ut på tur aldri sur: Resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...