#1 Skrevet April 26, 2008 Hei Har tenkt å få utført litt med vag com, men er helt fersk på dette området, og har i denne sammenheng noen spørsmål. 1. Hvor er pluggen jeg kobler til? 2. Hvilken vag com ledning trenger jeg? Har fått lånt meg en det står OBD2 på , er dette feil? 3. Hvordan endrer jeg språk i kjørecomputeren fra tysk til Engelsk? 4. Hvordan hindrer jeg vindusviskeren bak å gå , når viskerene fremme står på og en setter bilen i revers. 5. Kan en velge at vinduspyler knappen, bare skal spyle vinduet og ikke lyktene? Håper noen har noen tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2008 1: pluggen kobler du til på venstre side av rattstammen. Rett over panseråpneren. 2: du trenger CAN-ledning.. enten MicroCan, eller den andre fra ross-tech. ODB2 funker ikke. 3, 4 og 5: se vedlegg. vagcom info for mkv.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2008 Takker, må se om jeg ikke får lånt meg en slik kabel da Så får vi teste litt. Noen andre mods som er artige å gjøre foresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...