#1 Skrevet April 26, 2008 Da vil jeg bare gratulere Bjørn Sørheim som ukens profil på sommertreffe sine sider http://www.sommertreff.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2008 Da vil jeg bare gratulere Bjørn Sørheim som ukens profil på sommertreffe sine sider http://www.sommertreff.no Wtf: eek : Sier litt om resten av profilene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2008 hehe blir artig å se golfen ute på bana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2008 Ja grattis Bjørn:) Da er vi to med golf som har vært ukensprofil..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2008 Ja grattis Bjørn:) Da er vi to med golf som har vært ukensprofil..hehe Ja, en med vanlig og en med uvanlig Golf:p Du har ikke radiator til overs btw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2008 hehe blir artig å se golfen ute på bana Har sikkert spurt om det før, men skal du utpå bana? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2008 Ja, en med vanlig og en med uvanlig Golf:p Du har ikke radiator til overs btw? Min er helt orginal: rolleyes Joda da har e...har også den orginale oljekjølern som du sport ætte. Læk du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2008 Min er helt orginal: rolleyes Joda da har e...har også den orginale oljekjølern som du sport ætte. Læk du? Din ser faktisk mer orginal ut enn min, fort å bli lurt ja:p Ja, plasten oppe på venstre side av radiatoren har flere små sprekker, så det drypper litt: mad : Kommer du til Saltdal på Torsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2008 Din ser faktisk mer orginal ut enn min, fort å bli lurt ja:p Ja, plasten oppe på venstre side av radiatoren har flere små sprekker, så det drypper litt: mad : Kommer du til Saltdal på Torsdag? Ja e veit:evil: E tengt verfall det ja:) E kan sei i fra så tar e delan mæ, men e trur nokk e kommerså lenge da ikke skjer nåkka ekstra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...