Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvor jeg får tak i kromma speilhus til den nye modellen A3!!??? Har lett lenge og vel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dem er til den forrige modell A3 ettersom de går til både A3 og S3... Jeg vet Kamei har noen, men ingen har fått dem enda..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA!! fant det selv, ENDELIG! På http://www.kamei.de

Regner med at jeg kan få bestilt det gjennom VW Audi forhandleren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.... Er det ikke så at Kamei sine kun er kapper, som man fester utenpå de eksisterende speilkappene? Mente jeg sjekket dette opp selv, da jeg vurderte dette.

Fant ihvertfall da ut at jeg heller ville ha Inpro sine, som er selve speildekselet. Men ikke noe av prosjektet mitt.

Hvis dette ikke stemmer, så får dere bare korrigere meg. Men greit å sjekke opp uansett. Blir mye finere å skifte hele kappa, enn å lime på nye utenpå. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som Kamei selger er til å lime utenpå ja, har det selv på min 2004-modell A3, synes resultatet ble meget bra jeg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eiker Motorshop har InPro sine til A3 8P. Liker de mye bedre enn Kamei sine

Edit: Har jo 10% rabatt der også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert speilkapper fra Kamei på en A6 tidligere. Resultatet ble bra, men det blir en kant rundt speilkappen som er synlig og da altså i orginalfargen. En annen ting er når du ser i speilet innenfra ser du bare orginalfargen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert InPro sine på min. Ble veldig fornøyd

DSC01582.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så bra ut da...! Skal høre litt mer rundt Inpro sine. Fin A3 du har det forresten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takktakk ;) skal prøve å få tatt noen flere bilder etter at bilen er vasket, så skal du få se de også ;) ble veldig fornøyd selv iallefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har de fra kamei, det er litt dumt at denne kanten av originalfarge/speildeksel er noe synlig, men man må se gpdt etter for å se dette... Kjøpte mine hos norskbildelsenter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt In-Pro sine! Kommer i posten om to-tre dager. Gleder meg!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ketil Stendahl

Nå har jeg bestilt In-Pro sine! Kommer i posten om to-tre dager. Gleder meg!: rock :

håper du blir fornøyd.. og for all del: ta på midten av speilet når du prøver å løsne det : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle få en til å hjelpe meg. Har nemlig prøvd å ta av speilhuset før, uten hell:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. har tatt det av ca 4 ganger nå.. på 2 forskjellige biler.. knuste speilet andre gangen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sætremyr

hehe.. har tatt det av ca 4 ganger nå.. på 2 forskjellige biler.. knuste speilet andre gangen :(

Jaja. klarte å knuse det ene speilet jeg oxo:D Men det får gå, har bestilt nytt. Nå er hvertfall de nye speilhusa på!! Dritstilig!!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert.. blir ofte fint med slike små detaljer.. har forøvrig ikke planer om å gjøre så veldig mye mer med blien min nå.. chrome-speil, takvinge og lyktespoilere ble utrolig fint.. mangler bare tonede ruter nå ;)

Tok du tak litt for langt ute når du skulle ta det av eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, jeg har en kammerat som skulle hjelpe meg med å ta av dissa speilene da... Han klarte selvfølgelig å knuse det ene..skulle gjort det sjøl, hehe!! Husker du hvor mye du gav for det eller? Bare bestilte det jeg, glemte å sjekke pris:p

Tenkte ikke gjøre noe mer med bilen nå jeg heller.. annet enn småting da, som du sier er det detaljer som er gøy:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ketil Stendahl

Husker du hvor mye du gav for det eller?

Tror det var ca 650.. uten noe som helst rabatter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så faktisk veldig stilig ut. Kanskje jeg skulle bestille til min jeg også? Jeg har jo Chrome-lister i grillen også så....

Hvor mye kostet In.Pro sine???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Det så faktisk veldig stilig ut. Kanskje jeg skulle bestille til min jeg også? Jeg har jo Chrome-lister i grillen også så....

Hvor mye kostet In.Pro sine???

Koster ca 1000 på eiker motorshop.. Vi har vel noe rabatt der også, så vet ikke hva prisen blir da.. jeg glemte helt den rabatten da jeg bestilte.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ta en telefon og høre med de.

Og jeg som ikke skulle kjøpe noe mere til bilen da. : dum :: dum :

Jaja, det er jo snart jul, så den må vel få en pakke den også?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.