Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Jeg får ta en telefon og høre med de.

Og jeg som ikke skulle kjøpe noe mere til bilen da. : dum :: dum :

Jaja, det er jo snart jul, så den må vel få en pakke den også?;)

Hehe.. klart den må få pakke.. har kjøpt to pakker til bilen min da (siden jeg har bursdag på julaften) ;)

Bestilt chromelister til siderutene og til bakluken ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er spent på å se hvordan det blir også, så du får ta noen kule bilder og legge ut, så jeg får se? :D: gb :: rb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Jeg er spent på å se hvordan det blir også, så du får ta noen kule bilder og legge ut, så jeg får se? :D: gb :: rb :

D skal eg få fiksa.. tvila egentli litt på at det blir montert før til påske.. Så utruli kaldt her for tia, så det vil sikkert ikkje feste seg.. like greit å bare vente :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisan

bilen ble tøff med nye speil, lurer selv om jeg skal kjøpe in noen speilkapper til bilen min. vet du om det er samme speil på Sportback'n? fornøyd med orginal senkinga på bilen din peter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jøran Bergsjøbrenden

heisan

bilen ble tøff med nye speil, lurer selv om jeg skal kjøpe in noen speilkapper til bilen min. vet du om det er samme speil på Sportback'n? fornøyd med orginal senkinga på bilen din peter?

Vet ikke helt om du mente speilkapper eller speilhus når du skrev dette? speilkapper er noe man limer utenpå de gamle husene meden speilhus er hele boksen rundt speilet. Ville ikke anbefale å kjøpe bare kapper siden deler av det originale speilhuset fortsatt vil vise da. Er litt usikker på om speilene på sportback har samme størrelse, men jeg regner egentlig med at de er like. Sikkert noen andre her på forumet som kan svare deg på dette spørsmålet.

Når det gjelder original senkinga så synest jeg bilen ligger veldig godt på veien, men har lyst til å ha bilen litt lavere :) får se om det blir luftsenking neste sommer. Har du bestilt sportback eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp har bestilt sportback, men bare med 1,9 disel.

kostet heller på litt på interiør.(el skinn stoler med S-line logo i seteryggen)

Møller ensjø mener det er en av de første S-line sportback som er bestilt.

gleder meg til den kommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kostet heller på litt på interiør.(el skinn stoler med S-line logo i seteryggen)

Hvilken farge har du bestilt da? blir nok sikert en bra bil.. har bare 1,6 jeg.. skulle gjerne hatt mer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en S-line som demobil vi, en 2.0TFSI Quattro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du om det er samme speil på Sportback'n?

Roger:

Dette kan vel du kanskje svare på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sætremyr

Roger:

Dette kan vel du kanskje svare på?

Jeg har vært ut og kikket på demobilene nå, og det er nok samme speilene på sportback og på 3-dørs ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kromlister til siderutene sier du??!! Har så sinnsykt lyst på det! Blir det som på A4 og Passat eller? At den svarte gummien rundt vinduene blir krom liksom??!!: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ketil Stendahl

Kromlister til siderutene sier du??!! Har så sinnsykt lyst på det! Blir det som på A4 og Passat eller? At den svarte gummien rundt vinduene blir krom liksom??!!: vinke :

Er ikke helt sikker.. det gjenstår å se :) Så en grå a4 med rs4 styling på våler som hadde chromelister. Der viste ikke gummien iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å legge ut bilder etter påske a!!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet ny bilen i dag,Passat '02, 15 min. senere var krom speil på plass, ble veldig bra på svart highline med krom rails. : ja :

bilder kommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lappen fra Posten liggende her, så nå har speilhusene mine kommet også. Jeg får prøve å montere dem i løpet av uka. Merker at jeg er litt spent på hvordan det blir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold temaet i tråden til speilhus (og ta spørsmålet om Xenon lys i en annen tråd).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry sjef. Skal selvfølgelig gjøre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger: Pass på å ikke bruke avfetting på chrome speilhusene :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Det hadde jeg nok gjort hvis du ikke hadde tipset meg om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir finishen matt eller stygg hvis en bruker avfetting da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir finishen matt eller stygg hvis en bruker avfetting da eller?

Dette er vel krommet plast? Da matter man ned krommen med avfetting. Er skaden ikke "for stor" kan det løses med å bruke vanlig polish (f.eks AutoGlym Resin Polish). For sterk og stor skade kan være at krommen rett og slett blir med av (hvis man bruker -sterk- avfetting).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det faktisk montert på bilen min, og det ble veldig tøft synes jeg. De er BLANKE. Og jeg har polert dem før montering for å beskytte dem litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det faktisk montert på bilen min, og det ble veldig tøft synes jeg. De er BLANKE. Og jeg har polert dem før montering for å beskytte dem litt.

:o Bilde bilde bilde bilde!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte/bestilte på norskbildelsenter, men da kom det kapper til og limes på, og det ble en rs blå kant rundt :( Eiker som selger hele kapper?

(98 a6 avant)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.