#1 Skrevet April 27, 2008 Første torsdag i mnd er på torsdag 1.mai. Etter litt diskusjon her kom vi frem til at møtet blir flyttet 8.mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2008 Jeg er med, uansett hvilken av de 3 det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2008 vanlig møte holder for meg men vet ikke om jeg rekker det den 1 mai da jeg må i en dritakjedli 90 årsdag blæææh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2008 er nok offshore denne gangen og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2008 Tror vi tar det 8 mai er vel bedre for dei fleste det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2008 Tror vi tar det 8 mai er vel bedre for dei fleste det Synest eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2008 Da har jeg endret topic. Møte 8.mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2008 er nok komt meg heim då, så stiller nok eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2008 kommer eg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2008 Prøva å ta meg ein tur eg og:) Kor pleie dåken å møtast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 5, 2008 Me mindre noe komme i veien, så tar eg nok turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2008 Kor og ka klokkeslett møtes dåkke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 6, 2008 På baksiden av tidligere HAugaland billag sitt bygg på solvang kl 19 30 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 6, 2008 Kan noken gi meg ein kjapp forklaring på kor det er? Er ikkje så voldsomt kjent i Haugesund:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 6, 2008 Du kjøre gjennom skåredalen mot Haugesund, når du kjøre forbi Bohus e d ca. 500 metår, så svinge du av t høyre. Du ser d ganske lett, e et relativt stort bygg, me go plass ront. Glassfasade, å d står eindel store bilar på baksidå (buss osv) Ikke den beste forklaringen, men du kan sikkårt slå følle me noen fra Frakkagjerd om du e usikkår (evt. et aent sted d passe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 6, 2008 Fina været så eg skal prøve å ta turen eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 6, 2008 Mulig jeg tar turen jeg og. Skal egentlig spille bedrift cup den dagen men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 7, 2008 Tror vi tar det 8 mai er vel bedre for dei fleste det har du mulighet å ta med s4 innsug fridtjov? johnny med kadetten trenger noe for å sette ting sammen, om du skal selge eller kan låne vekk, du bestemmer. han trenger i værtfall innsug. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 7, 2008 kan se ut som om eg ikkje kommer, sitter "fast" i nordsjöen pga tåke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...