#1 Skrevet Oktober 5, 2004 http://www.kartvader.com/Video/Large.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2004 Syke folk. Alt de finner på.. Edit: Lastet ned med 181kbps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2004 LOL!!!! Nå fikk jeg lyst på Gokart!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen LOL!!!! Nå fikk jeg lyst på Gokart!!! Bare å senke Golfen din det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Edit: Lastet ned med 181kbps HAH, lastet ned med 491kbps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2004 Skryte skryte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2004 80kbps for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2004 49 her: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2004 Med livet som innsats..... tror ikke onkel Blå er glad for den slags kjøring. Håper folk har vett nok til å la være, selv om det ser aldri så gøy ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 5, 2004 *kremt* Kompis herjet rundt i Asker i fjor med cross-cart, dvs terreng cart med 250cc motor med trim, god for 150-160 sa eieren. Kompisen min: "er ikke noe problem i trafikken, alle bilistene stopper for deg da de lurer på hva FAEN dette er for noe som kommer susende" visstnok hadde politiet vært på utkikk etter han fant vi ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2004 Perfekt Getaway-bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2004 Ingen som finner hele denne filmen da? Vært kult og sett mere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...