#26 Skrevet April 27, 2008 Klassisk positur: Én hånd kjekt plassert på kjerra og den andre i bukselomma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 27, 2008 For og ikke snakke om det justerbare senka vaffeljernet! Haha,ja jeg turte ikke ta bilde av det... tenkte kansje det var en hemmelighet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 27, 2008 Klassisk positur: Én hånd kjekt plassert på kjerra og den andre i bukselomma Det blir ikke bedre enn det Gry! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 27, 2008 Utrolig bra bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 27, 2008 Utrolig bra bilde! Heh... Takk! jeg treffer sånn innimellom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 27, 2008 En liten snutt fra pic's in Corrado Land... Gry and Her True Belivers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 3, 2008 Tok litt bilder jeg også, men har ikke somlet meg til å tømme kameraet før i dag Alt i kronologisk rekkefølge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 3, 2008 Litt annet enn VW / Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 3, 2008 Flere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 3, 2008 Enda flere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 3, 2008 Noen etternølere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 3, 2008 Vafler og kaffe, biler med rare motorer og svære busser dukket opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 3, 2008 De siste fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 3, 2008 Pen den røde einseren der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 4, 2008 Tok noen bilder jeg også: Resten finnes her: http://s275.photobucket.com/albums/jj314/Kristaafa/DAV08/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 6, 2008 Mange pene biler der gitt.Hvem er det som eier den blå corradoen der? Kunne tenkt meg å vite fargekoden Min ja....Fargen heter AZUL BLUE og er en Rover farge,husker ikke fargekoden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...