#1 Skrevet April 27, 2008 Hei Her kan dere slenge ut bildene dere tok fra treffet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2008 Her er mine. Ble desverre ikke så mange bilder før kameraet gikk tomt for strømm: gråter : Så det mangler bilder av ganske så mange biler. uff. Men her er i alle fall de jeg rakk før kameraet ble tømt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2008 Og her er litt bilder som jeg tok: http://gallery.flugedesign.com/index.php?list=11&page=all 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2008 Noen som ønsker store utgaver av bildene så får de sende en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2008 Noen jeg tok. Ps. det hender at serveren er nede og da vil ikke bildene vises "][/url] "][/url] "][/url] "][/url] Det var noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2008 fler her "][/url] "][/url] "][/url] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2008 de siste.. "][/url] "][/url] "][/url] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2008 Her kommer et knippe bilder fra meg. Siden det naturligvis er sterk fokus på bilene på slike treff legger jeg heller ut noen bilder av folk og fe - for å illustrere litt av den gode stemningen på Ås i dag Siden jeg våkna brått denne dagen måtte jeg hoppe over frokosten før avreise hjemmefra... Godt disse kara kunne varte opp med nystekte vafler og traktekaffe: Med jordbærsyltetøy, selvfølgelig: Hvor mange står ikke med henda i lomma her? Mr. Køståm er snertent utstyrt, gitt! ...mens DonJon synes utstyret til Iden var litt vel i overkant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2008 Men de tør vise kjærlighet for hverandre likevel! Noe Atle syntes var bare stas Mulig Blom & Iden ble noe inspirert av denne: Barnestol/sete anno 60-tallet Kristofotografere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2008 Kugutta syntes det lukta litt dritt der ute... Mulig det skyldtes dette besøket - det kom nemlig et par hester (sånne med puls) forbi: Torpern kastet seg derfor på telefonen og ringte Parkvesenet for at de skulle komme og feie opp etterlatenskapene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2008 Det ble en pen rekke med Corradoer etterhvert også (jeg var faktisk ikke den siste som kom..) The "End" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2008 Haha! sinnsykt bra Gry! Kommer bilder fra meg og.. skal bare laste de opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 27, 2008 Mr. Køståm er snertent utstyrt, gitt! Bra det bare er kameraet da....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 27, 2008 Mange pene biler der gitt. Hvem er det som eier den blå corradoen der? Kunne tenkt meg å vite fargekoden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 27, 2008 Hvem er det som eier den blå corradoen der? Cato Torp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 27, 2008 Banker ut noen jeg og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 27, 2008 Litt folk og sånn.. Mr Køstøm sin grise imitasjon... Servitrisene.. Bli Gry! Iden... H-con & Mr Næss tror jeg.. (litt utydelig bilde.. men tror det er H-con) Gry er flink til å velge motiver.... Fleire bila! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 27, 2008 ........and more............. og en av mine personelige favoritter.. Bilde av bakskjermen...denne bilen er BLANK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 27, 2008 Oh my Ser tydelig at jeg forsov meg jah... SENSUUUUUR!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 27, 2008 .....enda mer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 27, 2008 Fikk også sniki meg til noen bilder av H-con's siste design.. Mobilholder i Intercooler design.. Kopp holder i oljepåfyllelokkdesign... Blanke strips i matt motor-rom.. en sikker vinner.. Show'n shine høyglans-polerte slangeklemmer! direkte importert fra indre kautokeino! Plast og gummi som ruster.. det siste innen rat look.. og rat kaffetrakter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 27, 2008 og en fotoshoot i Corrado land... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 27, 2008 For og ikke snakke om det justerbare senka vaffeljernet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...