Anbefalte innlegg

motoren min går ikke rent,hørest ut som den bare går på 5 ved pådrag.hele bilen rister på tomgang

fant denne da jeg sjekket bilen i dag,kan den ha noe med problemet mitt?

Foto226.jpg

Takker for all hjelpen på forhånd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en løs jordingskabel. Er ingen ekspert på vr6, så vet ikke akkurat hvor, men meninga er vel at denne skal sitte fast på karosseriet etellerannet sted for å gi jordingsstrøm til fordeleren. Du ser jo hvor lang den er, så det kan være lurt å prøve å legge den nedtil karosseriet innen rimelig lengde for å finne plassen den egentlig skal sitte fast på, og deretter feste den igjen.

Enten om du klarer å lodde den på der hvor den hører til, eller erstatter den med en tykk kabel som du foreksempel kan feste med en kabelsko under en av de svære skruene på høyre side?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det ser å ut som det mangler en på selve fordeleren min å..skal under pansret til en golf 3 vr6 senere i dag å sjekke å...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare sett den på igjen da vel, ser ut som det sitter igjen en del fra gammelt fordeler lokk der, så bare ta bort den og plugg den på igjen. Uansett er nok ikke dette problemet ditt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare sett den på igjen da vel, ser ut som det sitter igjen en del fra gammelt fordeler lokk der, så bare ta bort den og plugg den på igjen. Uansett er nok ikke dette problemet ditt.

fant ut det,skal sende inn bilen på verkstedet på mandag.kjøre en test på den.men klarer de å finne årsaken der da?skjedde etter litt frisk gassing mot en saab turbo : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.