Stavanger: Adresse til Vagleleiren for å legge inn på navi?

Anbefalte innlegg

Skal på et kurs i vagleleiren tirs/ons kommende uke. Prøvde å legge inn på navi'n i bilen men det gikk ikke så bra gitt.

Noen som er lokalkjente utover der som kan fortelle meg hva jeg skal legge inn på navi'n?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg inn Kronen gård hotell eller gjestegård,å så kjøre du 100m forbi... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg inn Kronen gård hotell eller gjestegård,å så kjøre du 100m forbi... :)

Takketakk! Da prøver vi det! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tror ikke det er Vatne-leiren da? Er det den rett utforbi Sandnes du tenker på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tror ikke det er Vatne-leiren da? Er det den rett utforbi Sandnes du tenker på?

Står vagleleiren i papirene, så jeg satser på at det er der vi skal være. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Vatne leiren som ligger et par hundre meter forbi Kronen Gaard. Er oppvokst på Vatne, så det er nok ikke der Vagle ligger desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Vatne leiren som ligger et par hundre meter forbi Kronen Gaard. Er oppvokst på Vatne, så det er nok ikke der Vagle ligger desverre.

UPS!!!!!!! My bad....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne sikkert vært like greit å stoppet på vatne, for tror neppe det er så interesangt dette kurset. :)

Men fikk nå mail med gatenavn og nr, så da ordner det seg. vagleveien 100-ett-eller-annet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.