#1 Skrevet April 27, 2008 Tenkte jeg skulle koble opp xenon lysa mine. Men så kom problemet. Har begge lysa. Har begge balastene og begge ledningene mellom lamper og balaster. Men finner bare den ene ledningen fra balast til bilen. Har leitet overalt men den er søkk borte. Den ledningen er vel universal så lurte på om noen har demontert xenon lamper som har en liggende og slenge eller om noen vet om ett stad jeg kan kjøpe en sånn ledning løst? Det er jo sånn spesiell kontakt der den festes til balast. Så er ikke bare bare å lage noe hjemmemekk. Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener kan jeg sikkert se om jeg får tatt ett bilde av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2008 Bump. Ingen som har en liggende eller vet hvor jeg kan få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2008 Vis u kan ta bilde av den kan jeg se om det er en slik jeg har liggende... isåfall kan du få den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2008 Sånn ser den ut. Den svarte er bare en sikrings holder mens den andre er den som går inn på balasten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2008 Jepp har en sånn... send navn og adr på pm så sender jeg den i post:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2008 PM sendt. Takker og bukker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...