Justere hovedlykter, gjøre på verksted eller bruke vagcom privat ???

Anbefalte innlegg

Om jeg skal justere hovedlyktene på min A4 -00, er det like greit og enkelt å gjøre det privat med vagcom - eller burde/må jeg dra på et verksted og betale noen kroner for å få gjort dette ?

hoved problemet mitt er at langlysene samles på venstre side :P

er facelift lykter med orginalt xenon på nærlysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter det jeg vet skal det være en skrue i topp kant som justerer opp og ned, og en skrue i forkant der du kan justere høyre / venstre.

skal ikke være nødvendig med vag-com for og justere lysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo helt rett, det er sånne 'skruer' - men så har jeg og fått med meg at lyktene skal i såkalt grunnstilling før man skal justere noe...

men har prøvd, justere opp og ned går som en lek - men å justere sidelengs som jeg i grunn trenger er null reaksjon når jeg skrur...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med grunnstilling er vel mer at den rullebryteren i kupeen som kan justere lysene opp og ned skal stå i grunnstilling. Vet ikke om det er null gjerne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du har xenon originalt skal disse settes i justeringsposisjon med Vag-Com / VAS _FØR_ man begynner justeringen slik at denne posisjonen lagres som utgangspunkt/grunninnstilling. Du kan helt klart gjøre dette selv, men det er jo greit å ha et lysjusteringsapparat for hånden så du ser at ting blir riktig innstilt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.