#1 Skrevet April 27, 2008 Sliten etter helga? Dårlig start på uka. Stress på jobben. Ta en 10 minutters lydpause og alt blir så meget bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2008 Tar meg bare en kjøretur jeg å hører på 10vt symfonien jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg satt i 9min og 58sekunder å lurte på når Audi-femmern kom? Og hvorfor er ikke eller med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2008 BRM lyden gir meg fortsatt frysninger. Ingen over ingen ved siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2008 Sjeldent jeg sitter i 10 min å ser på ensidig bilfilm, men dette var tøft. Enig i at audi 5'er turbo mangler der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...