#51 Skrevet Juni 15, 2008 ta av toppdeksel og se om det er slitasje. hehe eg skjønner at toppdeksel må av, men hvor på kammen er slitasjen da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 15, 2008 hehe eg skjønner at toppdeksel må av, men hvor på kammen er slitasjen da ? Det ser du med en gang. samme som på 2,5 tdi motorene som det står en del om her på forumet. http://www.rs246.com/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=61610&highlight=cam+wear Her har du en med samme problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 15, 2008 ok,men har det vært noen andre rs4er med dette problemet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 15, 2008 ok,men har det vært noen andre rs4er med dette problemet ? Oh yes.. mange.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 17, 2008 Oh yes.. mange.. Ok. Da har jeg sjekket kammene idag, alle såg bra ut, så det var hvertfall bra. Ellers så er jeg straks ferdig, eksos fra cat.mangler og frontplate med ac og radiator osv... Hvordan er det nå når jeg er ferdig, må vel inn å slette litt feilkoder osv ? Andre ting jeg burde sjekke ? Bjarte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 18, 2008 Ok. Da har jeg sjekket kammene idag, alle såg bra ut, så det var hvertfall bra. Ellers så er jeg straks ferdig, eksos fra cat.mangler og frontplate med ac og radiator osv... Hvordan er det nå når jeg er ferdig, må vel inn å slette litt feilkoder osv ? Andre ting jeg burde sjekke ? Bjarte Du må slette feilkoder og fylle gass på ac hvis du tømte den. Jeg får mine turboer i dag så blir vel montering til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 18, 2008 Man skal vel ikke føle seg helt for trygg på det kam greiene. For så lenge det ikke er slitt "hull" på herdinga i kammen skal det godt gjøres å se at kammen er slitt. Mens når først herdinga er ryki, så går det ikke lange stunden før havari! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 19, 2008 Du må slette feilkoder og fylle gass på ac hvis du tømte den. Jeg får mine turboer i dag så blir vel montering til helga Dette skal gjøres idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 19, 2008 Man skal vel ikke føle seg helt for trygg på det kam greiene. For så lenge det ikke er slitt "hull" på herdinga i kammen skal det godt gjøres å se at kammen er slitt. Mens når først herdinga er ryki, så går det ikke lange stunden før havari! Er det ingen faste symptomer på dette ? lyder ? feilmeldinger ? fusk osv ? blir jo litt voldsomt å ta av toppdekselet en gang i uken for å kontrollere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...