Erstatte orginale dempningsmatter. Anbefales / kjøpe?

Anbefalte innlegg

Som sikkert en del andre her har gjort eller kommer til å gjøre, har jeg strippet bilen min for alt av demping for å komme til det som måtte tas av rust i gulvet. Siden det ikke er en banebil jeg skal ha vil jeg da erstatte dette igjen siden jeg vil ha minst mulig veistøy inn i kupen.

 

Mitt spørsmål er da: Hva anbefales å bruke og hvor kan man kjøpe dette?

 

Jeg trenger da noen asfaltmatter til brannveggen og en mykere type ellers. Helst noe som ikke holder på fuktighet men som er lett å feste. Noen tips eller anbefalinger? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste bilutstyrs-forretninger selger asfaltplater, som er ca 5mm tykke. De er rimelig stive, men med rett oppvarming skal de sikkert være fine å få lagt på plass. De samme stedene har de også dempemater i skum, både med og uten lim. De egner seg jo ellers, men de trekker jeg vann da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :)

 

Leter fremdeles etter "mykvare" som ikke suger til seg vann, skrik ut om noen har noen tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk http://www.installbay.no/.

Der har de et stort utvalg av dempemateriell:)

der har de dyrt utvalg av dempematriell...

 

 

dynabel.no har asfaltplater som er billige og bare å kjøre på ned varmluftspistol el så får man formet de akkurat sosm man vil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.