#1 Skrevet April 28, 2008 har en s4 sedan jeg skulle ha sotet rutene paa , noen som er flinke som vil ta jobben for penger i agder et sted , eller har noen anbefalinger om bra steder de gjor dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2008 Atac på Tromøy har jo ganske bra kvalitet, men jeg hørte snakk om en plass i sørlandsparken og som gjorde det rimeligere.. Jeg vil og ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2008 c4en blir bra med soting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2008 Kunne jo hørt hva prisen blir om vi tar begge samtidig? Har du cash og er klar, så ringer jeg han i morgen å hører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2008 ja egentlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2008 4K sa han... bestille eller la være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...