#1 Skrevet April 28, 2008 Heisann.. Lånte ett bildet tatt av Gry K. på vårmønstringen på hadeland her om dagen, hvem lager slike spisser som sitter i senteret på felgen til meg? på mål? kim andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2008 Si det gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2008 Send meg en PM med pris a? 4 stk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2008 Mange som gjør det rundt om.. Er mine ferdig snart Tore? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2008 Hehe, det er det nok.. SKu hatt noen til å lage noen som passer i ats felga mine;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2008 dub meister selger jo slike, men vet ikke til hvilke felger! står sikkert på siden dems=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2008 Hos Dubmeister så får du tak i slike til Schmidt og RSL Cult felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2008 bsbildeler hadde slike:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2008 Jeg kan lage til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2008 Si det gitt hvordan festes disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2008 hvordan festes disse? Borrer et hull på baksiden som man gjenger opp og skrur en passende skive el.l som sperrer på baksiden. Bak så kan det bli problemer pga den koppen mange har, så der er det en mulighet og gjenge opp 2 mindre hull nesten ytterst og låse den der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2008 Har lagd noen sånne og som Håkon skriver så er det skive på baksiden eller settskruer som er tingen. Er også mulig å dreie spor til O-ringer og trykke de på, men de kan dette av ved litt aktiv kjøring. Pris kommer helt an på materiale, innfesting og str. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2008 Jeg har noen forferdelig senterkopper på min, så dette er hadde vært interressant for min del og. Da blir dem ikke så mainstream kanskje, eller hur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...