#1 Skrevet April 28, 2008 Snart er det trackday på Rudskogen, og hva er vel bedre enn å kjøre sammen dit? Vi kan sikkert også hekte oss på kolonnen fra Vestfold hvis vi ikke blir så mange? Foreslår følgende: Avreise kl 0600 fra Drammen (Jet v/motorveibrua er vel en god plass å møtes?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2008 Jeg er på konf den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2008 Kan den utsettes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2008 Kunne trengt en tur ut og få litt frisk luft, men fy så tidlig da... Er det noe jeg ikke er så er det morgenfugl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2008 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2008 Jeg kan desverre ikke denne dagen, lillegutt blir ett år og bursdagfeiring på lørdag. Kommer sterkere tilbake på Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2008 Jeg er med. Men 6:00 er tidlig nok, førermøtet er kl 9:00. Skal vi si avreise 6:30? Synd dere ikke kan bli med, Iden og Lars-Olav.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...