#1 Skrevet April 28, 2008 Møtte en koksgrå B7 avant både i går og i dag, malmefjorden i går og årø i dag. Hvem har kjøpt seg en sånn grombil??? Får fullstendig nakkesleng når jeg møter sånne børser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2008 er bilimportøren som har byttet til seg mot en Bmw var vel ikke et dumt bytte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2008 hentet i Haugesund.. byttet mot en 2007 mod BMW 530xd. To kompiser av meg så kjørte den oppover fra Haugesund til Molde.. Var visst en opplevelse for livet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2008 Sukk... må jeg bort å smiske noe syyykt nå??? Denne bilen har jeg lyst å prøve/høre! Petter: De som kjørte den opp hadde sikkert jevn blodtiførsel til hjærnen hele turen???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2008 hehe du kjenner severinsen:) skal ikke mye til før rullegardina går ned på han:) hadde jevnlig telefonkontakt med de oppover og det de lå på en fin driv som vi liker å kalle det:) kunne vert med jeg og men hadde eksamen på fredagen så det gikk ikke:) pluss at det hadde blitt litt dyrt å tatt fly tilbake på søndagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2008 hehe du kjenner severinsen:) skal ikke mye til før rullegardina går ned på han:) hadde jevnlig telefonkontakt med de oppover og det de lå på en fin driv som vi liker å kalle det:)kunne vert med jeg og men hadde eksamen på fredagen så det gikk ikke:) pluss at det hadde blitt litt dyrt å tatt fly tilbake på søndagen:) møtte denne i malmefjorden på lørdagen, nesten så en kjørte av vegen når eg møtte den: klø :... Syyyyykt rå bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2008 Sikkert denne det er snakk om... selv om 530xd er en grei bil må jeg innrømme at jeg trodde han kom til å bytte i noe litt morsommere enn det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2008 når det er forhandler så bryr dem vel seg ikke i hva de bytter med så lenge de får solgt det etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2008 når det er forhandler så bryr dem vel seg ikke i hva de bytter med så lenge de får solgt det etterpå Tja... bilen sto kun i kommisjon hos forhandler Men mulig 530en ble brukt som innbyttebil hos Bavaria istedet for RS4en, det aner jeg ikke Edit: ser nå at forhandler har fått inn en 530XD så det er vell sikkert den som ble tatt i innbytte, så da får vi håpe Alfred har kjøpt noe artigere enn 530D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2008 Iflg ryktene er dette bilen RS4en ble byttet inn i... helt greit bytte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2008 Var bortom å såg litt på denne M5en igår og må (desverre) si at jeg også gjerne hadde gjort samme bytte, RS4 i en M5... utrolig lekker bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2008 m5'en var ikke innbytte for rs4'en den må ha blitt kjøpt inn i ettertid. kan si med 100% sikkerhet at det var en 530xd som var inbytte for rs4'en.. Kanskje jeg missforstår nå og du mener den bilen eigeren kjøpte isteden for rs4'en er m5'en... det vet jeg ingenting om:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2008 Du misforsto nok litt det jeg mente.. har allerede linket til 530XDen M5en ble bestilt hos Bavaria her i byen, samme forhandler hvor RS4en sto i kommisjon når den ble solgt og hvor nå 530XDen er... (poenget mitt var bare hvor ufattelig tøff den kvite M5en er, selv sammenlignet med en rålekker RS4!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2008 hehe... men interiøret til rs4 kan den ikke måle seg med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...