Bergen lokallag: Lokallgstreff 29 April!

Anbefalte innlegg

Da håper jeg dere som kan tar dere turen på treff klokken 19.00! TThomaz har med seg klistremerker og jubileums merker til alle som ønsker dette. Og håper noen stiller med kake til Bursdagsbarnet.....Tja det stemmer det ja!!

 

TThomaz blir 27 og stresser med og bli gamling....Hmmm

 

Vi ses imorgen da guttar og jenter.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ruller igjen:) så det er mye mulig jeg tar turen.

 

Fikk du min email Thomaz??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nedom jeg og, og hvis noen trenger vag-com avlesning tar jeg med meg laptopen uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg nok en tur jeg og :) Supert om jeg kan få lese av feilmeldinger på bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel innom en tur eg også!! :)

Jubileums merker må man få med seg!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ruller igjen:) så det er mye mulig jeg tar turen.

 

Fikk du min email Thomaz??

 

Jeppers den har jeg fått Stian. Skal sende videre imorgen jeg. Må snakke med Rieger i morgen uannsett anngående flere deler folk skal ha.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer innom en tur eg og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg dere som kan tar dere turen på treff klokken 19.00!

 

Og hvor foregår dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nede ved arenum på danmarksplass;)

Eg kjem!:D

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg dere som kan tar dere turen på treff klokken 19.00!

 

Og hvor foregår dette treffet?

 

Treffet blir vanligvis holdt ved Arenum "Under The Bridge" :) dummdidallidumdmm :)

(kanskje eg har det litt for kjedeligt på jobb akkurat no.....)

 

truls:...Hmm..jaja,eg hadde no med bilde eg :evil: heh...

Under The Bridge.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat komt fra jobb eg, så må nok stå over i dag. Fotball seinere i kveld og. ;) hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange folk i dag:)

FIkk prata litt med snuten som var veldig nysjerrig på hva som skjedde her hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA Ja KJEMPE bra oppmøte idag dere! La det bli enda flere neste gang da! Og så koselig at sivilpurken ville ta seg en titt da.............

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle sagt med engang han sa hei. HEI NY i KLUBBEN? ehh ne.. HVOR ER BILEN DIN DA? ehh hæ VW ELLR AUDI?.... MONDEO??? SORRY MATE, YOU DROVE UNDER WRONG BRIDGE...SNAKKAS: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de som vil ha utskriften fra vag-com kan bare sende meg en PM så slipper jeg å legge alt ut i denne tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA Ja KJEMPE bra oppmøte idag dere! La det bli enda flere neste gang da! Og så koselig at sivilpurken ville ta seg en titt da.............

 

TThomaz

 

 

Har vært noen ganger på disse treffene tidligere. Men føler det er så vanskelig å få kontakt med folk.

Spesielt når du ikke kjenner noen. Blir liksom bare stående alene og andre som kjenner vær andre flokker seg sammen. Har hørt at det er flere som snakker om dette. Og då er det ikke noe kjekt å stille opp. blir bare at man stikk hjem igjen. Men kan jo være ting har forandret seg i det siste. El?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært noen ganger på disse treffene tidligere. Men føler det er så vanskelig å få kontakt med folk.

Spesielt når du ikke kjenner noen. Blir liksom bare stående alene og andre som kjenner vær andre flokker seg sammen. Har hørt at det er flere som snakker om dette. Og då er det ikke noe kjekt å stille opp. blir bare at man stikk hjem igjen. Men kan jo være ting har forandret seg i det siste. El?

 

skjønner hva du mener, det er veldig lett for at de som kjenner hverandre godt samler seg i grupper å prater, og at det blir vanskelig og kanskje litt ubehagelig å blanda seg inn. Jeg prøver å være så i møtekommende som jeg kan bli i hvertfall. jeg er ikke på alle treffene så det er vanskelig i blant å vite hvem som er nye og hvem som har vært der flere ganger. men jeg prøver å holde litt utkikk etter nye mennesker.

 

Skal i værtfall prøve å slå ann en prat visst du kommer nestegang og visst jeg er der da:)

 

mvh

stian: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kommer iallefall som et sjokk på meg!! Jeg prøver ALLTID og ta kontakt med nye ansikter som kommer på treff, og det er jo da MEGET beklagelig at du føler det slik. MEN husk at det er ikke farlig og ta kontakt med noen som er der da??? Men Håper du tar deg turen imorgen på Vårmønstringen så skal du nok få preika med iallefall meg.

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. Tar meg vel en tur igjen jeg då.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å komme bort å sparke Thomas godt i knehasen og spørre hvordan det går. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. Tar meg vel en tur igjen jeg då.

 

Do it:) Og ikke gi opp:) Tror jeg var på tre eller fire treff før jeg begynte å bli skikkelig kjent med folk, og første treffet jeg var på var det kun én som jeg kan huske pratet uoppfordret med meg, og det var en viss pratesyk østlending:p

Dessverre går jeg på byggteknisk teorikurs hver bidige tirsdag, så jeg har ikke mulighet for å være sosial annet enn på siste-søndag-i-måneden-treffene...og det er ikke alltid det går engang.

Men ellers er det bare å komme bort til Caddyen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se og få tak i han Østlendingen raskest mulig!!!!!!!!!!!!

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.