#1 Skrevet April 28, 2008 Sliter med at motoren får knitring ved uannsett belastning, uannsett om den er i første giret eller et annet gir, får utslag på vag-com på knock reg på 8 %, det sier meg egentlig ingenting annet at det er tenningsbank. dette kom etter chipping velogmerke, men jeg trur det er noe galt med bilen min ikke chipen. chipen stammer fra chipsenter så det er sakt. og jeg har en motor feil og 00561 - Mixture Adaptation, og den kan vel vær alt fra falsk luft til bensin trykk, ifølge ross-tech. men har noen et tips så snakk ut foralldel. - Stian S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2008 Har du fylt 98? eller 95? kan eventuelt prøve og fylle 99 om du har det innen rekkevidde, men tror ikke jeg ville ha brukt bilen får du ødelegger den vel med og kjøre med tenningsbank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2008 har fylt 98, og prøvd tilsettning. men ingen forandring. noen som har noe tennplugger å anbefale da, kan prøv noen kaldere plugger? går bra å kjør så leng jeg er snill på gassen i følge vagcom. kan den få lite bensin itilfelle? lurer litt på bensin pumpa og, kom en stygg lyd fra den en dag jeg dro om tenninga. men hørt den bare engang. kan eventuelt måt trykket fra pumpa - Stian S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...