#1 Skrevet April 28, 2008 Vurderer å kjøpe på nye hjul til min 3C, men vet ikke helt hva jeg vil ha? Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2008 19" eller 20? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2008 De 20" A8 felgene som ligger til slags på forumet. De er superlekre på Passat: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=117005&highlight=a8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2008 Ser bra ut den ja... Vet ikke helt om jeg vil ha 19" eller 20". Men har ikke tenkt til å bruke alt for mye penger på hjul lissom;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2008 Ser bra ut den ja... Vet ikke helt om jeg vil ha 19" eller 20". Men har ikke tenkt til å bruke alt for mye penger på hjul lissom;) det kom som ett sjokk;) disse er vel ikke så allerværst pris på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2008 19" eller 20" hjul?spørs hvor store felger du har det ama ;o hahahahahahahahaha ganske morsom som vanlig??!? ;o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...