1996 Audi A8, 2,8-V6 Quattro

Anbefalte innlegg

hei..

lurte på kva som er svakheter på 1996 Audi A8, 2,8-V6 Quattro er det noke problem med dei bilane en bør være oppmerksome på vis en skal kjøpe en? v6 erane te audi er det gode motora eller svake?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjøpt meg 1996 mod a8 med 2,8 30v motor.

du må jo ha quattro sef :)

det jeg har måtte fikset og som sikkert er lurt å se på er:

ledningen fra batteriet til dynamo og starter. det sitter en koblingsboks under rammevangen ved høyre forhjul. denne boksen har to deksler. hvis et mangler så kan det ha irra skikkelig og kabelen kan være veldig veldig veldig tynn her. koster noen tusen for deler pluss litt arbeid.

- gå over alt elektrisk så du ser at alt funker. noen ganger holder det å rense kontakta og det funker fint. :)

har ikke hatt bilen min så lenge. og det har vært bare småfeil.

lampe og bremse sensorene lyser av og til da. dette kommer opp i displayet men forsvinner etter litt. kommer ann på dagsformen til bilen virker det som :P

kjempefin bil. jeg angrer ikke på kjøpet av min. sjekk gjerne tråden min på forumet her

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=110337

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljelekkasje fra kamkjedestrammerne på V6-motoren. Disse kan lekke og er relativt mye jobb og dyre å bytte. Defekte katalysatorer er heller ikke helt ukjent..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.