Stål omspundene bremseslanger

Anbefalte innlegg

Bare være klar over dette, at det er ikke godkj, og biltilsynet liker det ikke, selv om det hjelper mye på bremse pedalen... Til motorsykler for du m tuv da de har en gjenomsiktig plast slange på utsiden slik at du kan se hvor lekkasjen evt kommer fra. Og det er desverre ikke lev til bil m tuv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

hvor fikk du bestilt disse "Goodrigde" slange hen?

Og pris du måtte betale for dette?

Kjøpte de hos Kollevold Rallyimport,husker ikke hva jeg betalte for de. De lager også etter mål med Goodridge "deler".......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Goodridge med TÜV på min G40

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen

Jeg har Goodridge med TÜV på min G40

 

OK, hvor kjøpte du dem da Frode, jeg husker du hadde noen før uten TUV hvis jeg ikke husker feil, og evt. pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

OK, hvor kjøpte du dem da Frode, jeg husker du hadde noen før uten TUV hvis jeg ikke husker feil, og evt. pris?

 

Kjøpte de selvsagt i England :D , rundt 120-150 pr slange om jeg ikke husker feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen

Kjøpte de selvsagt i England :D , rundt 120-150 pr slange om jeg ikke husker feil

 

Da må du nok ordne det til meg, ordner du også bak til golf II 16V bremser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.