Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger litt hjelp til å lage en liste av alt jeg må kjøpe til jeg skal overhale motoren. Alle slitedeler som lager, stempelringer, ventiltettninger, osv..... osv... :P

Bilen det er snakk om er en Audi S2 Avant 2.2 20v Turbo ABY.

Sleng gjerne med en plass der det selges og er enkelt med greie priser. :)

Vil handle alt jeg trenger før jeg går i gang.:o

Takk på forhånd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de ingen som vet noe mere?? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppdekselpakning, toppakning, topplokksbolter, tennplugger, rådelagre, veivlagre, stempelringer, ventiltetninger, oljepumpepakning, bunnpannepakning, simring bakkant motor ( bakerst på veiva ), simring forkant motor, simring på kamaksler, olje + oljefilter, tannreim med alle strammehjul og venderuller, vannpumpe, pakning for oljefilterhus, pakning for oljeretur fra turbo, pakning for oljetur til turbo, eksosmanifoldpakning, innsugsmanifoldpakning, pakning for wastegate og sikkert en del annet jeg ikke kommer på.

Motoren din er vel forresten en ABY er den ikke? ABK er 2.0 liter i Audi 80.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppdekselpakning, toppakning, topplokksbolter, tennplugger, rådelagre, veivlagre, stempelringer, ventiltetninger, oljepumpepakning, bunnpannepakning, simring bakkant motor ( bakerst på veiva ), simring forkant motor, simring på kamaksler, olje + oljefilter, tannreim med alle strammehjul og venderuller, vannpumpe, pakning for oljefilterhus, pakning for oljeretur fra turbo, pakning for oljetur til turbo, eksosmanifoldpakning, innsugsmanifoldpakning, pakning for wastegate og sikkert en del annet jeg ikke kommer på.

Motoren din er vel forresten en ABY er den ikke? ABK er 2.0 liter i Audi 80.

Jo jeg skreiv feil. :P hadde en Audi 80 2.0 ABK før denne. blander de sammen hele tiden :o

Men de er rettet nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.