Trenger å sveise en felg! Noen her som gjør det? ALU!

Anbefalte innlegg

Har fått en sprekk i ene felgen min (se bilde)

Den er på ca 3 cm. Den slipper luft så jeg må etterfylle ca hver 2 dag. (med andre ord ikke så mye)

Men tenkte jeg skulle få fikset dette før sprekken blir større og større. Er jo vinter bane dekka mine så det er lenge til de skal på bilen neste gang men greit å begyne å tenke på sånt nå så jeg ikke plutselig står der til høsten og det fortsatt ikke er gjort.

 

Så det jeg lurer på er om det er noen her som tar på seg en sånn jobb? Event hvor jeg kan sende felgen ellers for å fikse den og om noen har en aning om ca hva reprasjonen kommer på?

IMG_4342.jpg

IMG_4343.jpg

IMG_4344.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som har et mig- apparat kan fikse det der men du kan risikere kast i felgen etterpå. (går ut i fra at det er stålfelger)

Hvis det er lettmetallfelger bør du la en spesialist se på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flekk av dekket,punktblås på innsiden og sveis...uansett så er ikke detta lovlig,men who cares?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring nede på Sunnaas der jeg bredda mine. de skal kunne ta det der enkelt vil jeg tro. og uten problemer med kast.

 

tlf nr er 22647751 de ligger ved bjerkebanen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er lettmetallfelger.

Skal høre med Sunnaas jeg. Hvis det ikke er noen i klubben som gjør det billigere?

trdmhft.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor gjøre i vår det jeg må stresse med nå: rolleyes

 

Men har da vært på sunnaas. Men de ville ikke ta jobben. Så da er jeg like langt bare mye dårligere tid.

 

Trenger da nye tips fra hvem som kan hjelpe meg å sveise denne lille sprekken.:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flekk av dekket så skal jeg sveise det for deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er gull. Da tar jeg det av i morgen. Så får vi se om jeg kan ta turen uttover de nærmeste dagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.