Kunne tenkt meg å vært der jeg (Film)

Anbefalte innlegg

Fy feite, der var det mye grombiler... får nesten tårer i øynene her :tilber: :tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Snakker om ståpels da: sikle :

Ikke bare pelsen som står... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det forresten noe som manglet? V8 DTM, 200 TransAm, 90 Imsa GTO, A4 STW, S1, UrQ, SportQuattro. Bortesett fra at filmen ikke er ny burde vel det meste være dekket eller?? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det forresten noe som manglet? Bortesett fra at filmen ikke er ny burde vel det meste være dekket eller?? : klø :

Denne manglet (Audi 80)

80comp.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det forresten noe som manglet? V8 DTM, 200 TransAm, 90 Imsa GTO, A4 STW, S1, UrQ, SportQuattro. Bortesett fra at filmen ikke er ny burde vel det meste være dekket eller?? : klø :

så ingen TT DTM : gråter : men kanskje den er for ny :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var`n gitt:) Det var noe som svirret rundt i hodet mitt serru. Men du Per, har du fått noe diagnose på det der du? Audiot, Audifil...? Når folk lurer på hva som feiler meg henviser jeg bare til en hvilkensomhelst post her inne hvor noen trenger informasjon om historie, effekt, modellbetegnelser, utstyr el. :D: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, Audiot er vel kanskje dekkende? Generelt bilgal serru ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, som jeg har sagt mange ganger: hvis det er en sykdom håper jeg at jeg aldri blir frisk:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

STW = DTM???

men kule klipp.

KREMT synd ikke slikt skjer på Våler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

STW = DTM???

Nei, STW er mindre ekstremt.

Minner kanskje mest om tuningnivået på bilene i dagens STCC.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.