#1 Skrevet April 29, 2008 Noen som vet om en som er god på sveising av grenrør her?? Grenerøret kostet nok syns jeg,men likevel tåler det ikke en dritt: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2008 Kina? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2008 montert støttestag fra toppdeksel til turbo?uten så knekker de uansett!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2008 montert støttestag fra toppdeksel til turbo?uten så knekker de uansett!.. Har ikke på mitt og holder ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2008 Har ikke på mitt og holder ennå da har du flaks!..har du grenrør uten stag er det din feil at det sprekker i sveiser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2008 da har du flaks!..har du grenrør uten stag er det din feil at det sprekker i sveiser... Kommer helt ann på turbostørrelse (vekt) og turbo plasseringen. På femmere kan dette være ett problem da somregel turboen henger langt fra motoren. Er det en 4 syl, hvor turboen henger nesten inntil motor er det mindre problematisk. Å så spiller jo material kvalitet og kvaliteten på sveisene. Var nettop borti ett grenrør som sprakk på en suzuki swift, å der var det ikke i sveisene, men i midt i bendene. Det var pga for tynne vegger i rørene og ikke tilstrekkelig kvalitet på materialet. Ikke at det sikkert er så relevant her, men står jo ikke hvilen bil/motor og hvor det har sprekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2008 jeg har 5 syl orginal turbo og ja,med støttestag fra toppdeksel...men lurer jo på hvem som kan fikse dette?kansje ordne bedre grenrør også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2008 Kommer helt ann på turbostørrelse (vekt) og turbo plasseringen. På femmere kan dette være ett problem da somregel turboen henger langt fra motoren. Er det en 4 syl, hvor turboen henger nesten inntil motor er det mindre problematisk. Å så spiller jo material kvalitet og kvaliteten på sveisene. Var nettop borti ett grenrør som sprakk på en suzuki swift, å der var det ikke i sveisene, men i midt i bendene. Det var pga for tynne vegger i rørene og ikke tilstrekkelig kvalitet på materialet. Ikke at det sikkert er så relevant her, men står jo ikke hvilen bil/motor og hvor det har sprekt... Har skjedd på en 2,2 TQ Audi S6...Er vel AAN motor tror jeg: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2008 kjøp CP service svartstål grenrør du.. det er bra.. Hvorfor er det ingen som nevner støttestag under, mye enklere å lage det, ned til motorfestearmen.. (i tillegg er det usynlig, og man slipper å "jåle" så med det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...