Anbefalte innlegg

Noen som vet om en som er god på sveising av grenrør her??

Grenerøret kostet nok syns jeg,men likevel tåler det ikke en dritt: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

montert støttestag fra toppdeksel til turbo?uten så knekker de uansett!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

montert støttestag fra toppdeksel til turbo?uten så knekker de uansett!..

Har ikke på mitt og holder ennå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke på mitt og holder ennå :)

da har du flaks!..har du grenrør uten stag er det din feil at det sprekker i sveiser...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du flaks!..har du grenrør uten stag er det din feil at det sprekker i sveiser...

Kommer helt ann på turbostørrelse (vekt) og turbo plasseringen. På femmere kan dette være ett problem da somregel turboen henger langt fra motoren. Er det en 4 syl, hvor turboen henger nesten inntil motor er det mindre problematisk. Å så spiller jo material kvalitet og kvaliteten på sveisene. Var nettop borti ett grenrør som sprakk på en suzuki swift, å der var det ikke i sveisene, men i midt i bendene. Det var pga for tynne vegger i rørene og ikke tilstrekkelig kvalitet på materialet. Ikke at det sikkert er så relevant her, men står jo ikke hvilen bil/motor og hvor det har sprekt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 5 syl orginal turbo og ja,med støttestag fra toppdeksel...men lurer jo på hvem som kan fikse dette?kansje ordne bedre grenrør også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt ann på turbostørrelse (vekt) og turbo plasseringen. På femmere kan dette være ett problem da somregel turboen henger langt fra motoren. Er det en 4 syl, hvor turboen henger nesten inntil motor er det mindre problematisk. Å så spiller jo material kvalitet og kvaliteten på sveisene. Var nettop borti ett grenrør som sprakk på en suzuki swift, å der var det ikke i sveisene, men i midt i bendene. Det var pga for tynne vegger i rørene og ikke tilstrekkelig kvalitet på materialet. Ikke at det sikkert er så relevant her, men står jo ikke hvilen bil/motor og hvor det har sprekt...

Har skjedd på en 2,2 TQ Audi S6...Er vel AAN motor tror jeg: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp CP service svartstål grenrør du.. det er bra..

Hvorfor er det ingen som nevner støttestag under, mye enklere å lage det, ned til motorfestearmen.. (i tillegg er det usynlig, og man slipper å "jåle" så med det)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.