#1 Skrevet April 29, 2008 Hei Noen som har erfaring med disse dekka, og evnt hva som er forskjell på disse? Har også hørt at først generasjon 451 var dårlig i forhold til andre generasjon. da er spørsmålet, når kom 2 generasjon. HAr nettopp satt på Falken 451 i dim 225x45x16" på min 200 20v. Hadde førts 38 pund i de. Da det ble stein hardt å kjøre med har jeg nå 34 pund. men ikke noe særlig fornøyd med dekka. Synes de støyer og kjennes"u-runde" ut. Kan det være såkalt "trapping" allerede nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2008 Jepp har faktisk begge to. Er en del dekkstøy men virker veldi gode for min del. kjører med 2.8bar. Men jeg har ikke peiling på dekk i det hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2008 En vesentlig forskjell er at 451 er relativt smale feks. 235 er lik et michelin dekk i 215. 452 holder lik bredde som andre dekk, dvs at det ikke er smalere en noe europerisk dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...