#1 Skrevet April 29, 2008 Hvordan er det med dere? Tenkte det kunne vært greit å sett hvem som skal hvor Evt dra flere sammen Har vært lite treff på meg, så har håpet på å komme bedre igang i år: Vurderer alle sammen, Oslo er bankers Halden 11. mai Jepp Oslolokallag 31.mai - 1. juni Jepp Våler evt, For første gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2008 Drar dessverre ut på jobb igjen i morgen og er ikke hjemme før 14. mai Men Våler-treffet er jeg definitivt med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2008 Blir nok Rudskogen 10 mai, hovedtreffet på Vålerbanen og Oslo for min del, som er bankers iallefall. Vurderer Valdres hvis det er flere som skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2008 Noen som skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg skal på Våler på lørdagen. Utover det vet jeg ikke, men regner med Rudskogen i august også er bankers. Kommer nok kun til å prioritere treff med banekjøring fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...