#1 Skrevet April 29, 2008 Har hatt strømmen av på min 96 Passat stv. og etter dette må jeg holde knappen inne for å få rutene opp igjen. Går helt fint ned men ikke opp. har søkt masse rundt nå etter en tråd som hadde litt div løsninger på dette men finner den ikke. Noen som har triks oppi ermet? Har bare manual til bilen på Tysk og såpass sterk i tysken er jeg ikke at jeg finner ut av det. På forhånd takk. Rolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2008 Det du kan forsøke, som ihvertfall fungerer både på min A6 og på Peugeot'en jeg kjører på jobben ('08 Expert), er dette: kjør vinduene helt opp, og fortsett og holde knappen i 5 sekunder etter at vinduet er helt lukket, gjør evt det samme nedover. Dette gjør (på mine eksempelbiler) at elektronikken lærer endeposisjonene, og dermed fungerer auto-funksjonen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2008 Takk for tipset. skal testes senere. Har prøvd å holde litt og av og på med litt tenning. men ikke så lenge som 5 sekunder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2008 Dette fungerte ikke. Noen som har andre tips? åpning fungerer som sagt fint. men ikke lukking. da må jeg holde inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2008 Det du kan forsøke, som ihvertfall fungerer både på min A6 og på Peugeot'en jeg kjører på jobben ('08 Expert), er dette: kjør vinduene helt opp, og fortsett og holde knappen i 5 sekunder etter at vinduet er helt lukket, gjør evt det samme nedover. Dette gjør (på mine eksempelbiler) at elektronikken lærer endeposisjonene, og dermed fungerer auto-funksjonen igjen. Har samme problemet på en 94 mulitvan. Dette tipset fungerte ikke. Komfortfunksjonen fungerer på vei ned men ikke opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...