Oljelampe lyser etterpåfyll av olje.

Anbefalte innlegg

Har en B6 1.9 TDI der oljelampe og service lampe begynte å lyse samtidig. Har etterfylt olje til nesten maks, men enda lyser lampa ui displayet. Er det da noen følere som er defekte? Og er det da farlig å kjøre med? Skal egentlig på "ferie" i morgen og kjøre ca 100 mil tur / retur og rekker ikke å ha bilen på service først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min Seat var det sånn at man måtte kjøre 10 mil uten at oljesensor slo ut før lampen slukket. Det visste de ikke på det ubrukelig Seat verkstedet i Tønsberg så jeg måtte jeg finne det ut selv. Ville ikke vente på at den skulle slukke så da tok jeg bare av batteripolen i 5 minutter så var lampen borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, da prøer vi det og ser hva som skjer. Vet jo at det er olje på bilen og det er ikke sensor som er gåen fordi da hadde det vært en annen tekst under oljelampen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.