#1 Skrevet April 29, 2008 Var på karpefiske i frankrike i litt over en ukes tid, deilig å få slappet av fra jobb som har vært litt for mye om dagen. Tok helgen i Nürburg og seff ut på ringen lørdagen og mye av søndagen. MYE moro. Tok med en snutt fra der jeg dro av bla hehe... alt gikk jo bra heldigvis. Skal bestille meg ny diff til bilen, ved pådrag gir den kun 18% til fremdekk, og resten til bakdekk, ergo, bye bye understeer audi. Satt på med R8, takk til de snille svenskene, og med en GT3 RS film her: Fikk fisk også, 26,75kg!!! Masse bilder kommer snart. Syke syke Nürburgring. Vi skal på guttetur på sensommeren så om noen vil slå følge si i fra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2008 Så konge ut;) Lo litt når sjefen kjefta litt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2008 Ja, kjeften hennes gikk helt til hu sa: JEG SPYR NED BILEN, da var det raskt inn i depoet. Tålte ikke mange rundene hun... søndagen ble hun i depoet mens jeg kjørte hehehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2008 Bra kvalitet på videoen...hva filma du med?....ingen skam å dra av i adenauer forst, er der jeg pleier å stå hvis jeg vil se no action Har du tenkt deg nedover på sensommeren vil jeg absolutt anbefale AvD Oldtimer Grand Prix på Nürburgring. Var der nede på dette i fjor, og du får sett der værste av det værste av gamle originale racerbiler knive på F1 banen http://www.avd.de/ogpracing/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2008 Nei, den er kjip den sjikanen, ingen sjikane for 50/50 quattro Var bare en gang, av tja, 14 runder. Filmet med Ixus 7 som var teipet fast på dashen med skumgummi under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2008 "Nei vær forsiktig a`, klarer ikke ta dem likevel!" Blei hu stressa når du ville yppe mot de vinge-bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2008 Så utrulig artig ut... Kjørte du med ESP? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2008 Så utrolig morro ut! Fisken din så ut som den akkurat har spist en 5-retter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2008 Ser ut som adenauer er en klassisk kjøre-ut plass... klarte selv ikke denne første svingen i kombinasjonen på en av mange runder ifjor.. -kuttet rett frem over marken der, med instruktør... hehe.. har en ikke riktig fart og inngang til denne svingen er en "lost". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2008 nei, kjørte uten esp. kan ikke ha den på bane kjøring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2008 Ser ut som adenauer er en klassisk kjøre-ut plass... klarte selv ikke denne første svingen i kombinasjonen på en av mange runder ifjor.. -kuttet rett frem over marken der, med instruktør... hehe.. har en ikke riktig fart og inngang til denne svingen er en "lost". Det skumleste i Adenauer Forst er faktisk den slake høyra rett før du kommer inn i selve sjikanen. Der er det kun noen meter grassplen før det bærer rett i autovernet (for så å bli slynget over i autovernet på andre sida av banen). Ettersom man har kjørt flere minutter allerede med høy hastighet er det lett å bli fartsblind og rett og slett ikke senke hastigheten nok. Da har du ikke en sjanse til å få riktig spor inn i Adenauer Forst og man ender i beste fall med å kutte rett fram "over haugen". Allerede på første runden min der påsken 2003 var det en nederlender som rett før hadde strødd bilen sin i biter over hele banen på denne måten og banen ble stengt. Det så ut som en fornøyelig ferie:). Uvant å se en tørr Nürburgring igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2008 Huff nå fikk jeg lyst til å kjøre på ringen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2008 nei, kjørte uten esp. kan ikke ha den på bane kjøring... måtte bare sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 2, 2008 Gleder meg som en unge til denne kommer i posten http://www.stasisengineering.com/Category_Detail.aspx?id=9&VID=106&PID=176 Audi Torsen Center Differential Upgrade For Manual Transmissions Only Tuning the center differential provides one of the most significant performance gains available to the Quattro owner. The standard torsen center differential in the S4 and A4 provides a 2:1 torque distribution capability. This enables the end of the car with traction (generally the rear) to deliver twice the torque being delivered by the least tractive end of the vehicle (generally the front). For high performance street cars, we recommend a bias ratio of 4:1. This is the same bias ratio that Audi has provided in the stock RS4 driveline. Torsen Differentials deliver more torque to the wheels that have more traction. The STaSIS high bias torsen provides a dramatic improvement in negotiating a turn quickly and efficiently. Now your car can be 3 cars in one( front, all and rear wheel drive): Hard braking leading into a turn Car acts like a front wheel drive – torsen acts like an open differential when its not under power. Wheels turn independently and car control is improved. Mid Corner, Throttle On Car acts like an all wheel drive– torsen delivers equal amounts of power to front and rear wheels. This maximizes grip, allowing more power to be applied at this stage of a turn. Corner Exit, Hard Acceleration Car acts like a rear wheel drive car – front wheel slip is rediced because the torsen delivers up to 88% of the engine torque to the rear wheels where the most traction is. For Manual Transmissions Only 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...