#1 Skrevet April 29, 2008 Ska bytte bremser på s2'n min, men problemet er at boltene som holder spacer'n sitter som FAEN. Sitter å jobber med mutter trekker, men de sitter som søpt.. Gjør jeg no galt? Større trekker?? ENYONE?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2008 latmannsarm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2008 latmannsarm? tenkt på det.. får vel ta en tur på tema i mårra da.. Men det er vel ikke riktig at navet ska gå rundt?? bilen står i gir å greier: rolleyes.. Ell er jeg bare dum:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2008 sett den ned på bakken når du løsner boltene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2008 sett den ned på bakken når du løsner boltene.. det kan gjerne by på problemer da boltene blir kinkige å komme til men varme og latmannsarm er nok tingen (tema sin arm har "lett" for å ryke i leddet på toppen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2008 det kan gjerne by på problemer da boltene blir kinkige å komme til men varme og latmannsarm er nok tingen (tema sin arm har "lett" for å ryke i leddet på toppen) ok.. får prøve meg frem.. Sikkert noen som er villig til å låne bort en "arm" til meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2008 Få noen til å STÅ på bremsen mens du løsner boltene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2008 Få noen til å STÅ på bremsen mens du løsner boltene. prøvd det gitt: rolleyes men kommer nok frem til en løsning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2008 Få noen til å STÅ på bremsen mens du løsner boltene. jeg skifta spindelen i går og senterbolten satt som bare det... sett 1 bolt gjennom bremseskiva trykk hardt som f på bremsa bruk et langt rør utpå latmansarmen å ta godt i:p vi hadde kun et 2m langt rør, men hva gjør vel det når det funka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...