#1 Skrevet April 29, 2008 Har montert H7 faceliftlamper på min 96mod A4, men siden det skak være så enkelt og billig med xenon-kit tenkte jeg at det skulle prøves. Spørsmålet er da... Får jeg bi-xenon? Eller får jeg xenon i bare nærlys eller fjernlys? Håper noen her har gjort dette Mvh Kristian H. Foss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2008 Du har H7 i Nær og Fjernlys,du kan enten sette Xenon kun Nær eller Fjernlys eller begge deler. Skal du ha i begge deler trenger du 2sett H7,da har du Bi-Xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2008 Du har H7 i Nær og Fjernlys,du kan enten sette Xenon kun Nær eller Fjernlys eller begge deler. Skal du ha i begge deler trenger du 2sett H7,da har du Bi-Xenon. Bi-Xenon er det jeg har lyst på ja Hva koster noe sånt, er det ca det samme hva jeg kjøper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2008 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2008 kjøpe to sett med H7 så får du bi xenon(nær og fjernlys) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2008 Du har H7 i Nær og Fjernlys,du kan enten sette Xenon kun Nær eller Fjernlys eller begge deler. Skal du ha i begge deler trenger du 2sett H7,da har du Bi-Xenon. Det blir jo ikke Bi-xenon selv om du setter xenonpærer i begge lysa Bi-xenon er jo et helt annet systen, der man bruker h4 pærer som blender når du ikke har på fjernlys, i tillegg til en vanlig halogenpære. Så jeg syntest det blir feil å si at det blir bi-xenon. Det blir xenon i nær og fjernlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2008 Vil du ha bi-xenon så for sette på de gamle pre-facelift lampene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2008 Det blir jo ikke Bi-xenon selv om du setter xenonpærer i begge lysa Bi-xenon er jo et helt annet systen, der man bruker h4 pærer som blender når du ikke har på fjernlys, i tillegg til en vanlig halogenpære. Så jeg syntest det blir feil å si at det blir bi-xenon. Det blir xenon i nær og fjernlys Hehe,på en måte,ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2008 Bi-Xenon er det jeg har lyst på ja Hva koster noe sånt, er det ca det samme hva jeg kjøper? Så lenge du kjøper 2sett H7 Xenon,så er det samme hvilke merke etc du kjøper ja. Priser på Xenon finner du her. http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=71 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2008 Ja, om det ikke blir ekte bi-xenon gjør ingenting, men bare jeg får xenon i nærlys og fullys, er jeg storfornøyd jeg. Må kansje gå over først og se om det er spenningsfall inn til pærene... Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...